T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
BALIKESİR / KARESİ - İstanbulluoğlu Sosyal Bilimler Lisesi

ERASMUS+ GENÇLİK DEĞİŞİMİ PROJESİ (MAKEDONYA) APV (Ön Hazırlık Ziyareti) "3D – NEXT GENERATION"

3D – NEXT GENERATION isimli Erasmus+ Gençlik Değişimi projesi kapsamında Association for Non-Formal Education EUROPEAN CULTURAL EPICENTER Bitola" Makedonya "ECE" evsahibi, Türkiye, Almanya ve Sırbistan ortak ülkelerdir. Proje 3 boyutlu yazıcı, tasarım ve bilgisayar temelli çalışmaların ve paylaşımların gençler arasında kullanılması ve yaygınlaştırılmasına katkı sağlamayı hedeflemektedir.

 

İki aşamadan oluşan bu gençlik değişimi projesinin birinci ayağını oluşturan APV-Ön Hazırlık Ziyareti 08-09 Şubat 2020 tarihinde Makedonya'nın Bitola şehrinde Taner Ergul ve Melek Ergul'un katılımıyla gerçekleşti.

 

 

"3D – NEXT GENERATION ", gençlerin BİT alanındaki yetkinlik ve becerilerini geliştirmenin yanı sıra ulusötesi işbirliği yoluyla eğitimde kalite iyileştirme ve yeniliği teşvik etmeyi amaçlıyor.

 

BU PROJENİN HEDEFLERİ ŞUNLARDIR:

• Gençlerin mevcut AB programlarına erişmesini sağlayarak gençlik çalışmasının gelişimini desteklemek ve değerlerini tanımak:

• İyi uygulama alışverişinde bulunurken yeni ve yenilikçi fikirleri deneyecek deneysel bir proje aracılığıyla toplumun gelişmesi ihtiyacını ele almak;

• Gençlerin istihdam edilebilirliğine uygun becerilerin sağlanmasına yönelik yatırımları artırmak ve geliştirmek;

• Akranlar arası eğitimi vurgulamak;

• Gençleri, gerekli becerileri birlikte geliştirmeleri için fırsatlar sağlayarak, Avrupa için geleceği yaratmaya katılmaya, akıllıca ve sosyal olarak çalışmaya teşvik etmek;

• Sürdürülebilir kalkınma ve diğer ilgili küresel konular hakkında farkındalığı artırmak;

• BİT alanında gençlerin yetkinlik ve becerilerini geliştirmek

• Uluslar arası işbirliği yoluyla eğitimde kalite iyileştirme ve yeniliği teşvik etmek.

 

KATILIMCILARIN GELİŞTİRECEĞİ YETKİNLİKLER ŞUNLARI İÇERİR:

• Ürün/fikir/nesne geliştirme gibi 3D baskı konusunda pratik bilgi ve deneyim kazandı

• Çok kültürlü bir ekipte çalışmak, insan kaynaklarının yönetimi vb. gibi işletmelerin başarılı yönetimiyle ilgili gelişmiş beceriler.

• Karma bir ekipte çalışarak, kişinin kendi öğrenme ihtiyaçları ve istihdamla ilgili gelecek planları hakkında farkındalığı artırarak kültürlerarası yetkinliği geliştirme ve kendi inisiyatifini başlatma.

• Davranış açısından, tüm öğrenicilerin, işletmelerde karma ekipler halinde çalışırken daha işbirlikçi ve verimli olmaları, inisiyatif alma duygusu geliştirmeleri ve fikir önerme, geliştirme ve uygulama süreçlerine daha fazla dahil olmaları, kendi işleriyle ilgili olarak daha proaktif olmaları beklenmektedir. kendi işi.

• BİT kullanımıyla ilgili gelişmiş bilgi, sosyal girişimcilikle ilgili bilgi ve deneyim ve 3D baskı alanında pratik yönetim deneyimi.

 

YAKLAŞIM VE METODOLOJİ

Bu projede kullanılan metodoloji, bizim de paylaştığımız Avrupa yaygın eğitim ilkelerine, yani öğrenci merkezlilik, işbirlikli öğrenme (bir grupla öğrenme, grup içinde ve grup içinde), gönüllü katılım, etkileşimli yöntemler, teori ve uygulama arasında denge, esnek ve yapılandırılmış amaç ve hedeflerle, deneyimsel öğrenme döngüsüne saygı gösterme, kendini yansıtma, sosyal bağlamda öğrenme.

 

 23-03-202223-03-2022
23-03-2022

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 23.03.2022 - Güncelleme: 23.03.2022 14:33 - Görüntülenme: 231
  Beğen | 0  kişi beğendi